Friday, November 18, 2011

....Hepi holiday Farah.... ^_^

Posted by Chocholate Cheese at 9:09 AM
yeaaaayyy!!!
finally...cuti...waaaaaa...
saya dapt balik ke tanah air tercinta...SABAH...
wait for me Sabah...hehehe..
i'm coming home...i'm coming home...i'm coming home...

saya dpt jumpa my pemily cayang..
hehehe..
asa lama dh x jumpa ngan pemily saya...huhuh..
miss u ol..mmuaahhh...

hhehehe...
saya akan rindu geng sky garden eyhhh...
rindu mok masak2..muahahha....
walaupun saya hanya tukang ngaco jak dalam dapo..hahahaha...
ok lah ya...meriah kit dapo... ^_^

saya akan rindukan...
my hubby cayang wak...huhuhu.... :(
rindu ngan nya pastok eyh...
i'm going to miss you sayang... ^_^
take care eak..
jgn nakal2 tau...tp ayg tau abg xkan nakal2...abg kn budak baik...mmuaahh.. ^_^
love u sayang...
sayang awak...ilak3...hehehe...
nex sem kita jumpa gik keh...nanti sekali sekala ayg buka fb keh... ^_^

heheehhe...
pesanan abg td ayg akn ingat...
dun wury..
ayg xkan berolah sampe sabah kelak...
sayang ngan abg sorang jak...xmok berolah..hehehe...
mok kawen ngan abg...ngeeeeee...hihihih....malu eyh....hahaha...
nanti sampe sabah ayg berguru ngan mummy keh...
tmbhkan pngetahuan tentang MEMASAK...hihihih...kelak dpt masak utk abg... ^_^
alaaaaaa...dah stat rindu ngan abg nih...huhuh.... :(

okeh...
stakat ni jak..hehehe..
hepi oliday suma... ^_^

0 comments:

Post a Comment

 

My name is Farah Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting