Monday, November 7, 2011

all about eleven...to Sheeda Salleh...muahahaha...!!!

Posted by Chocholate Cheese at 6:15 AM
Assalammualaikum..
ya Allah..lama dh aku x post pa2 dlm blog shayang aku nih...
cowiii my blog shayang..huhuuh..
bz... ^_^

okeh...saya mau jwb sokln yang di tag oleh Sheeda Salleh
hehehhe.....
tp sya x berminat mau tag ngan org psl sokln saya... ^_^
(actually xda idea mok nanyak apa...ngeeeee...)

 Komen anda pasal saya..  perkara elok n tak elok.. hahaha
hahahha....yg elok...cik sheeda salleh seorang yang caring..kakak yg baikkkk...hehehe...yg x elok...merahsiakan berat badan daripada saya...pleaseeeeeeee....saya mau tau berat badan anda...huhuhu...

 Komen anda pasal  blog saya -  perkara yang elok dan tak elok..hehehe
blog anda sangat menarik wahai cik sheeda salleh...bcz kerana anda rajin mengupdate blog anda..so..saya suka membacanya...muahahaha!!! and blog anda sangat tiuttttt...lov it... ^_^...yg x okeh..hmmm..lagu yang anda pakai...hehehe...apabila saya membuka blog anda..KOMPEM saya terkejut...baik anda nasihatkan kpd PESAKIT JANTUNG untuk tidak melihat blog anda..muahahaha!!

Dah ada yang punya ker? Bila kawen? hehehe
hahahha....dah ada yg punya lah kak dot...ngeeeee....kawenn??hmmmm...26 kot..muahahhaa!! AMIN....saya mau kawen awl ni kak dot..^_^

Suka buat apa masa boring2?..
suka buat apa apabila boring??main search word tu jerr..huhuuh...mau klua..xda k klua..huhuhu...selain itu..tidurrrr  bersama bantal yg wangi...hehehehe... ^_^

Perkara yang anda sendiri tak sangka anda buat..
perkara yg x sangka saya akan buat kak dot..adlh mendaki gunung santubong..saya bukan seorang perempuan yang kuattt...tp x sangka sya boleh sampai ke puncak Gunung Santubong...yeeeehhaaaa!!! anda bila lagi?? ^_^

Perkara yang anda boring buat walaupun masa tu anda boring.. hehehe
tidur...tidur adalah perkara yang memboringkan..tp trpksa jugak sya buat kalau sudah boring..huhuhu...study pun boring..cz sya xda hati mok study..huhuhuh...

tempat nak honeymoon.. cita siket.. y?
tmpt mau honeymoon..hehehe..x jauh...Comeron Highland dh ok...ngeeee...tmpt tu sejuk...cntik..nyaman jak udara...(mcm pernah pegi jak nk?hahaha..) romantik kot honeymoon tmpt sejuk..hahhahah...

Habit yang tak elok yang ada pada anda.. MESTI Ada ar..
kak edot..sya suka korek telinga..uhuuhuh...habit tu nda bagus sbnrnya..huhuh...tkut rosak telinga..huhuh..tp sya suka korek telinga..huhuhuh...wlaupun pd masa itu telinga sya xda taik..huhuuh..

Perkara yang anda tak suka terhadap orang yang berlainan jantina dengan anda..
mulut tak jaga..HUH!! saya x suka org mcm ni kak dot...mulut dia lancarrrrr jak maki hamun org...mengata org..mcm dia tuh bagus sgt...hahaha!!

kalau anda ni berada dalam dunia kartun.., anda nak jadi apa? kenapa? hehehe
saya mau jd barbie..hehehhe..cz rmai putera raja suka dgn dia..ensom2 lagi tuh...hehehehe...lg pun barbie ni baik...dh lah baik...pndai lg tuh..cntik lg...pndai menyanyi..hehehe..menari pun pndai.. ^_^

Perkara yang anda rasa anda TAK AKAN buat!!.. hehehe
hmmm..apa ow kak dot..perkara yg sya x akan buat...sya xkan menghampakan hati mumy n dady...xkn sakitkan ati jojiey n imal..xkan pinggirkan kwn2 yg saya shayangggg selalu..hehehe...n xkan curang dgn my hubby... ^_^

yeaaayy!!1
sya berjaya mnjwb sokln ini wahai cik edot... ^_^


0 comments:

Post a Comment

 

My name is Farah Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting