Wednesday, November 9, 2011

all about eleven...to Mawar Ayu...muahahaha...!!!

Posted by Chocholate Cheese at 12:56 AM
Assalammualaikum..
hehehe..sekali lg sya membuang masa..hahaha...
saya x dpt mau fokus study..so saya fokus blog dlu..muahahaha..
okeh..
memandangkan saya d tag oleh cik mawar ayu..
maka saya akan menjawab soklannya... ^_^

1. soalan 1 mestilah soalan minta puji sikit. opinion on me.  ^^
okeh..hehee...utk sokln nih..pd pendpt saya..cik mawar adlh seorang yg cantik..yup!!cantik..pndai brgaya..saya kagum dgn bahasa inggeris diaaaa...waaarrrrr...sgt kagum.. ^_^ ....budak ompuan yg romantik asanya... ^_^..pndai berdikari... ^_^..truskn usaha anda cik mawar.. ^_^

2. the best things happened in ur past 3 months. 
emmm..apa yeee...ohh..hari raya brsama fmly..open house sky garden..hehehe... ^_^..rmai geng dtg...itu yg saya ingat psl 3 bulan yg lalu..hehehe.. ^_^

3. someone who made changes in u. 
someone?mcm sorg jak tu..hehehe..rmai org pun boleh kan?hehehe...mumy n dady..kwn2 saya yg byk membuat prubhn kpd sya..my hubby, incik Ajiest.. ^_^

4. thing that can make u smile though u are crying a river. 
hmmmm..apa ow..wktu sya kecil kot...tu yg buat saya senyum... ^_^


5. are you lazy?
mok ckp mls x juak..hahaha...90% sya seorg yg rajin... 10% sya seorg yg malas..muahahaha!!

6. movies that are addicted to now. 
movies yg sya ketagih..hmmmm...apa ya..owhhh..ada...filem indonesia..Eiffel i'm in love..hehehe...critanya romantik..n dh brapa kali tgok pun x reti mok bosan..huihuihuhi.. ^_^

7. things that u would do when u getting nervous. 
mengucap seberapa byk yg boleh..hehhe..kol mummy n daddy...bckp lama2..sampai hati ini tenang...hihihih.. ^_^

8. the last time u cry. why.
hari isnin..7 november 2011...sya nangis cz sya boring sgt3 d umah..boring tahap gaban..den sya kol my incik ajiest ajak dia klua..jwpn dia MALAS...smpai hati tol dia tuh..huh!!

9. ur SPM result. :D
hahaha...Ya Allah...hehehe..sokln towk...ngeh..ngeh..ngeh...dun worry..tetap akn jwb..result SPM sya 4A 5B 1C...subjek yg dpt C tu adlh subjek MATEMATIK!!! hehe...saya lemah ckit matematik nih... ^_^

10. someone in ur mind now. i mean now.. dah, jgn pkr len. now kay? honest. 
now...My Incik Ajiest...sgt lama dia tidur...^_^...x ingat dunia gik... ^_^

11. are you taken? if yes, who? mind to post his / her picture? hehe. 
hahaha...saya dh d taken org...^_^ picture? jap keh...saya akn post sbntr shaja lagi..yeaa..dh upload..nih lah org yg taken saya...ngeeeeeee....^_^



yeaaaay!!!
done..muahahaha...hehehe...

0 comments:

Post a Comment

 

My name is Farah Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting