Saturday, March 5, 2011

AyAmKu....

Posted by Chocholate Cheese at 1:32 AM
Assalammualaikum..........
petang sabtu yg indah ini kita dpt jumpa lagi kan???
Alhamdulillah....
Allah masih panjangkan umur saya untuk bersama dengan anda....
seterusnya dapat mencoret di blog ku yang x seberapa indah ini bah..hehehe...

okeh...apa saya nak tulis petang ni eak...
hmmmm...saya pun kekurangan idea...hehehe.....
hmmm...haaa...pa kata sya cerita apa yg brlaku smlm...hehehehe....

utk prtama kalinya saya temankan My Incik Ajiest pegi men futsal...
d arena sport...hehehe...
tgok cra dia men...lucu lah pulak..tp sya fham...cz dh berkurun lamanya (ekot crita my incik ajiest lah...hahaha...) dia x men futsal..hehehe...
byk peluang dia nk goal....tp malar jak2 kena tiang gol..hihihihih.....

teringat dialog Azmi...-----> Ya Allah jiest.....tension aku tengok...org luar pun tension jugak..hahaha...
sapa org luar tuh???
hahahha....sapa lg kalo bukan saya...hihihih......
siap memicit kepala yg x sakit lg..hahahahah....xpe My Incik Ajiest.....
nanti awak rajin2 men futsal eak....

okeh....kira2 jam 6 mcm tuh....saya smpai mktb...hehehe...
tp sya sempat solat asar tau...lpas tu saya sempat cuci baju lg....(rajin kan....hahaha..)
di sblh mlm nya...saya ada dner dgn some1....hehehe....
xda org len gik..hahaha....Incik Ajiest jak lh jd driver saya n bwa sya g mkan..hehehe...
makceh wak....hihih...

Beliau telah memperkenalkan saya sebuah restoran baru...hehehe....AYAMKU.....
hmmmm...not bad....ok juak mkanan nya..hehehe...
jz ada mahal ckit jak dr SCR....
hehehe...buat prbandingan hrga lah pulak..hehehe...
tp siyes lah...memang okeh....bena...x tipu...n x bulak..heheheh...

oh....sayang sekali...sya lupa utk amik gmba mkanan kitorg dua..hehehe...
x trpk pulak....tp sya trpk nk amik gmba kami dua..hahahaha....
sebentar lg sya upload k..hehehe..
sja nk share dgn korg semua..heheheheh....
xpa kan????
hehehehe....sebentar ya.....gik loading towk....


hehehe...pic ni sya amik b4 mkanan smpai..hehehehe..
boring2 kan....bek sya amik gmba...hihiih....
sya suka bju awak tuh...hehehe....Paul Smith....
bju tu clourful...hehehehe......


sya tau awak cntrol macho...hahahahaha......awak x ckp pun sya tau..hahaha...
xda lah...guro jak...hihihih...
pa2 pun...saya suka pic awak ni Mr. Ajiest.....
awak nmpak encom....muahahahaha...... 

saya rasa...stakat ni jak laporan sya pda petang sabtu nih...
hehehe...laporan smlm sya berikan kepada anda...
hehehehe...xpa2...janji ada laporan...
jgn xda lngsung...hehehehe.....
mcm brita lah pulak...hahahahaha....

okeh...kalo da pa2...saya akan mencoret di blog sya yg sntiasa membuka ruang di hatinya utk mndgr crita2 sya ini...hehehe...
makceh my cayang blog....mmmmuuuaaahhh!!!!!!
to him.....makceh kerana blnja sya mkan smlm...heheheh.....best n tengkiu....
hehehe....
nex tyme mbak lg keh...?????boleh???hehehehe....(mode : xmalu....hahaha..)

Assalammualaikum.....
dan jumpa lagi di lain hari dengan masa yang berbeza...
hihihihi....

0 comments:

Post a Comment

 

My name is Farah Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting