Sunday, March 20, 2011

20 Mac 2011..

Posted by Chocholate Cheese at 12:35 AM
Assalammualaikum...
hehehhe...ollo...bertemu lg kita..hehehe..
dh lama saya x menconteng dalam blog nih..hehehhe...
okeh...dengan ini saya mok mengumumkan bahawa....saya dah siap asgment EDU 3106....
hahahahaha...lawa lah saya kan..hihihiih...
bukan saya sorg jak..ahli kmpulan sya jugak tau..hehehe...
thanx to...

Adli Aziz bin Abdilah
dan
Lee Chiong Heng..
hehehhe...mok tgok sapa diorang???hehehe....
jap keh...
saya rasa kamu dah kenal...tp xpa..hehe...
jum sya kenal kan lagi keh...hehhe..
jap2...


ni lah Lee Chiong Heng...
hhihihi..
soli heng...serius sgt gmba kmu nih..hehehhe..
sya xda gmba len lg..hahaha...
soli2...
thanx heng..heheehe..
ada sorng gik..hehehe...
jap keh..


hihihih...pose kiut lah ni kunun...hhihih..
xda lah...
mcm kenal kan???d mana bah pernah nmpk nih..hahaha...
towk lah Adli Aziz bin Abdilah..
kwn 1 kmplan sya..hehehhe..
thanx to him....
hehehe...

okeh...sbnrnya...ya jak sya mok padah..
hehhehe..
sja jak...boring2 kan...
teda kerja sudah..hahahha...(mode : lawa)
ehehhe...
wah...esok dah praktikum eyh...hehehe...semangat saya...tp rasa nervous lg byk lah..huhuhu..
hpfully...semuanya akan berjalan dgn lancar..AMIN.....

okeh...stakat ni jak utk petak towk keh...
Asslammualaikum....
hehehe...
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........

0 comments:

Post a Comment

 

My name is Farah Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting