Monday, February 28, 2011

PiZzA hUt

Posted by Chocholate Cheese at 3:44 AM
assalammualaikum...... :)
hello, hello, hellllloooooooooooooo.....
hehehehe......
bertemu lagi kita di blog yg sama cuma pd hari yg brlainan...hihih....
okeh2....hari ni my blog..saya nak meluah dengan awak tentang pizza hut....ada apa dgn pizza hut??
xda pa2 sbenarnya...hehehe....
hari ni hari istimewa utk someone yg kira special lah...hahaha...
EPI BIRD DAY TO AJIEST.....!!!!!
umo dia dah 22 tahun...tua dr saya...hahahahaha....

sepatutnya....saya yang kena belanja dia makan..hehehe...tp memandangkan dia dah janji nak blanja saya makan...saya okeh jak....hahaha....
Thanx Incik Ajiest...hehehe....makseh blanja saya makan tadi....
dinner yang awal sgt...hehehe...
tp..xpa2.....xda masalah perkara itu... :)

hmmm....saya makan apa td?
Ajiest bg saya peluang nk pilih perisa yg saya mok...so...saya pilih kegemaran saya...
hehehe...
xda lain lg...Pepperoni Pizza lerrrrr......


nie lah yg saya pilih td...Ajiest ckp...simple sgt....sapa soh saya pilih...hahaha...
saya memang suka makan perisa nih....
wlaupun dia banyak mengomen perisa yg saya pilih nih...dia tetap makan smpai habis...
hahahaha......saya menghargainya Incik Ajiest...
makceh...hihihih....

saya rasa...setakat ni jak dulu..hehehe...
to him..makceh kerana sanggup berhabis duit utk blanja saya makan di pizza hut k...hihihih..
makceh sgt2.....
ada masa terluang...bawa lah lagi..kihkihkihkhi....(guro jak...)
okeh....
kalau saya rajin...saya akan menulis/menaip lagi keh..
bubay.....
Assalammualaikum.... :)

0 comments:

Post a Comment

 

My name is Farah Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting