Saturday, November 6, 2010

ni betol2 curhat....

Posted by Chocholate Cheese at 2:03 AM
Dear blog.....

aku rasa blog ni pun dah jemu dok menghadap muka aku jak...huhuhuh......aku rasa blog ni pun dah boring ngan aku....huhuuh...malar jak curhat......curhat jak malar...hmmm....tp hpfuly blog ni bertahan lah ngan aku....cz hanya blog tmpat ku curhat sumanya....huhuhuuh....
aku akan mulakan sesi curhat ni....hmmm...aku dah xtau nak buat apa lagi.....aku manusia yang punya perasaan....punya hati...aku x minta semua orang suka ngan aku.....aku hanya nak hidup aku balik.....memang betol pa orang cakap.....kalo xda kepahitan dlm hidup...so hidup x bermakna lah....yup!strongly agree ngan statement tue....tp ntah lah...aku mcm dah give up dgn hidup nie...give up sgt2........
Hmm....aku akan bersedih kalo hal ni berkaitan dgn kawan......yup!aku akui tue....aku lemah dgn hal2 kwn2 nie...hmmm...sensitif sangat2.....cz aku sayang ngan kawan2 aku,......sangat sayang....tp kini....aku rasa sumanya dah xda....hmmm.....aku xtau lagi mcm mana nak ckp ngan blog nie....nak curhat ngan blog nie....
kalo aku salah...aku minta maaf....tp mcm orang ckp...jgn mudah utk meminta maaf kalo tak ikhlas...tp....hakikatnya aku ikhlas...tp orang tak kan faham aku....tak akan faham n tak mungkin akan faham pasal diri aku nie....aku ikhlas nak minta maaf kalo suma yg brlaku adalah berpunca dari diri aku sendiri...tp org tak bg peluang kat aku....org terus menghukum aku..kenapa????hmm.....aku sendiri xtau....mgkin org susah nk maafkan aku or aku jhat sgt ngan org......hmm..
hmmm....dlm blog nie...aku nk minta maaf  ngan suma org yg pernah aku terkasar sama ada aku sedar or tak....kalo x sedar aku minta maaf...kalo time tu aku sedar...aku minta maaf jugak...cz aku memang x sengaja....dpends ngan korang nak maafkan aku or tak...hmmm...sorry for evrting......
actly byk lagi yg aku nak tulis....tp aku xdpt nak luah lagi...cz aku sedih sangat2......hmmm.....aku asa cukuplah setakat nie....nanti jumpa lagi......daaaa......samekom.....

0 comments:

Post a Comment

 

My name is Farah Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting