Tuesday, November 16, 2010

makseh cz membacanya.....

Posted by Chocholate Cheese at 9:02 PM
samekom blog aku....hehehe.....jumpa lagi kita b4 kita berpisah utk seketika sepanjang cuti nanti..huhuh..sedih eyh...lpas ni xda lg blog nak dgar curhat aku....

actually..aku nak crita pasal party ari tue....parti kat chicken hartz.....best sgt2..cz dpt kumpul ramai2 ngan geng2 sekelas...bukan slalu dpt berkumpul...huhuh....masing2 ada komitmen masing2...masing2 ada life sendiri....and kitorang sangat memahaminya....hehehehe...tp......tak kekal lama lah kegembiraan itu....b4 masuk chicken hartz jak aku happy...nk tau knapa?cz ada orang buat lawak di depan Swak Plaza...hahaha....sapa??jum aku senaraikan.....
Ajiest
Albert
Presley
Ah Chuo
Ah Wee & Gereknye...Micheal....
Ah Heng

memang best dgr diorang blwak smentara tgu yg lain smpai...hehehe...tp bila dah msuk chicken hartz...hmmm...bermula lah sgalanya....sedih sgt...huhuh...aku xtau nak share ngan sapa....smpai hstel bok dpt share ngan geng Topeq....tapi x suma lah....hnya yg brada di dlm bilik kak dot pd masa tu jak...huhu..sapa???jum aku senaraikan...
Kak Edot
Kak Mimi
Haliza
Kak Win

apa yg jadi kat dlm chicken htz tu???hmmm......psl tmpat duduk....sedih bila ada orang dah atur tmpat duduk...n yg paling sedih bila tmpt utk kita xda....nmpk sgt xnak bg aku duduk sama2 ngan diorag...aku x ckp semua budak dalm kelas aku....aku ckp org yg mengatur tmpat duduk pada msa tue...huhuh...sapa???aku xnak ckp nama dia kat cni....wlupun dah tau tmpat tu memang sempit...tp org tu tetap jugak nk suruh kwn aku - jessica, duduk sma2 ngan diorang..napa x buat mcm tu kat aku?force aku utk duduk sama2 ngan diorang??sma ngan budak2 ompuan....huhuh....actly aku segan nak ngaco wee n micheal...huhuh....ok..last2 aku duduk jugak ngan wee n gereknya tp d sebelah aku ada sorg laki....n akhirnya...tmpt kitorg duduk tu dinamakn "MEJA COUPLE".....time tu aku hanya dapat diam jak....xdapt mau ckp apa2 lg....cz aku hormat diorang as my clasmet...huhuh....kalo aku x datang pun xpa sbnrnya....cz x dialu2kan pun.....tp kalo aku x dtg...aku d mrh mcm diorg mrah afendi dr belakang....huhuhu.....tp evnthgh aku dah dtg....pun rasa trpinggir....cz x d pdulikan....sedih sgt2....n org tu....semua org kenal...org yg dkat2 ngan aku memang tau sapa ompuan tue....hmmm...

curhat velum habis lagi...huhuhu...

kalo korang tgok dlm fb...memang x byk sgt muka aku....tp itupun belum tentu diorang akan upload gmbr aku ngan diorang...benda tu aku x kisah sgt.....tp sedih jugak lah.....bila kena mcm nie....huhuh...now...aku hnya pk aku ada family..n kawan2...itu jak....kawan dlm kelas pun x semua yg ok.....yg hnya boleh aku pcya jak....geng luar kelas...memang xda geng lain..geng topeq tu jak yg teman aku time aku berduka dulu...huhuh...thanx to diorng yg kat bawah ni yg sentiasa ngan aku x kira susah atau senang......i share  evrting with them......

Kak Edot
Kak Mimi
Kak Win
Kak Nae
Kak Atol
Haliza
Dayangku
Rafiona

tp tak lupa jugak utk clasmet aku yg baik sgt2.....slalu skong aku.....ada jugak kat bawah nie...hehehe....tgok lah....dua orang ni memang slalu teman aku dlm kelas....gaduh pun ngan diorang dua...hehehe...

Ela
Ajiest

yang paling penting skali.....thanx kepada family aku yg byk bantu aku sepanjang aku kat sini....wlupun jz brhubung dlm telefon jak..huhuhu....skongan dari mumy n dady memang byk tlong sya kat sini...huhuuh...makseh kerana sentiasa mendengar luahan anakmu ini.....sya slalu jak buat mslh ngan mumy n dady tp mumy n dady x pernah jemu nak dgar luahan sya....huhuh...thanx mumy...thanx dady....utk adikku jojiey n imal...kakak syg ngan korang....thanx wak cz dgar luahan kakak....i min jojiey...not imal..hehehe...utk imal...thnx cz sntiasa buat lawak kalo kakak kol..hahaha...mmuuaahh!
Ahmat bin Salih
Haini bte Hj. Suparno
Fammyezza Farhanna binti Ahmat
Mohd. FaqrullRazzy Iqmmal bin Ahmat

Hmmmm....utk kau pula....aku nak minta maaf ngan kau...ko xnak minta maaf ngan aku...aku balik2 minta maaf pun ko xnak layan...huhuhu.....tp aku xpernah utk brhenti mencuba...hpfuly...satu hari nanti kau akn trima maaf dari aku...itu jak.....bak kata kau...jangan pernah untuk MEMINTA MAAF jika TIDAK IKHLAS dari hati.....utk pengetahuan kau.....slama ni aku minta maaf kat kau dengan ikhlas dari hati aku yang x brapa suci dan murni nie.....dengan merendah dirinya aku mintak maaf kat kau.....dgn tebal mukanya aku minta maaf kat kau....dengan rasa hinanya aku minta maaf kat kau....utk pengetahuan kau jugak..aku beruntung kerana ALLAH S.W.T telah menemukan aku dengan kau...kalo tak...aku xkan pernah rasa berkawan ngan orang macam kau....hnestly...1st time aku berkwn dgn kwn mcm kau.....ini bukan satu pghinaan tapi satu luahan ikhlas dari aku.....kalo aku x jmpa kau jugak mgkin aku xkan rasa nikmat hidup di dunia ini....dan  kalo lah aku x jmpa ko jugak, aku mgkin xkan biasakn diri aku utk DATING BERSAMA DENGAN ALLAH S.W.T....

aku rasa kali ini memang pnjang curhat aku...hahaha...
maklumlah...b4 cuti kan...
lpas ni memang susah nak online lg..huhuhu...
saya akan merindui blog ini...hehehe...kerana hanya blog ni yg dapat tahan dgn tulisan saya
yang berjela2 ini...hahaha....
pa2 pun...slamat bercuti n slamat beramal...hehehe

welcome home...Sabah.... :)




1 comments:

Cik Mimot said...

sAYANGG sama kamooo farah..mmuah:)

Post a Comment

 

My name is Farah Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting