Sunday, October 31, 2010

edisi E.X.A.M

Posted by Chocholate Cheese at 8:59 AM
Assalammualaikum......kali ni nak cakap pasal EXAM pulak...huhuh.....tak lama lagi exam...pada 2 November 2010 bersamaan dengan hari Selasa....kertas pertama yang bertuah adalah subjek Teknologi Dalam Pengajaran dan Pembelajaran (EDU 3105...kalo tak silap lah...huhuh...)
ok...nak cakap belum blaja...ada jugak aku blaja.....nak cakap dah blaja...hmmm...macam xda blaja...adoh2...aku pun xtau...tawakal jak nanti....hehehhe.....
untuk menyemarakkan lagi semangat aku nak study seterusnya berperang dengan kertas peperiksaan....aku kol lah my mummy n my daddy....huhuhuh...tiap kali exam...mereka akan melayan karenah aku...kikikiki...cz confirm aku akan kol diorang dengan masa yang lama...hehehe.....nasib baek diorang tahan dengan perangai aku nie....hehehee...love u mummy....love u daddy....mmuuaahhh!!!!eh...tak lupa juga ngan adik ompuan aku...jojiey...bg semangat juga ngan aku.....n adik lelaki ku...yg xda main peranan dalam hal ni....Iqmmal...pa2 pun kakak sayang ngan imal jugak...kengkawan yang bg semangat...hehehhe...mmuuaahh!!!
Harapan ku...aku lulus exam semester ni....aku tau dan aku sedar..aku agak teruk semester ini....huhuuh....tapi itu bukan alasan untuk aku buat yang terbaek dalam exam semester nie....
Hmmmm.....k lah....stakat ni jak rasanya....kalo ada pa2 pembaharuan...aku edit lagi...hehehhe...

0 comments:

Post a Comment

 

My name is Farah Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting