Thursday, September 22, 2011

♥ Day 5 ----> What makes you different from everyone else?

Posted by Chocholate Cheese at 3:51 AM
cbran kelima ni..
huhuuh...
adoh2..susah mau terang..
cz aku pun xtauk..
huhuhuh..

tp sya try jugak..hahaha...
sya tnya pndpt orng pa yg buat sya brbeza dr org lain..hehehe..

1. Manja tahap gaban

ehem2...mungkin ini yg buat sya berbeza dr org lain..muahahaha...sya seorang yg MANJA....
yup..wlaupun sya anak sulung, tapi sya memang manja..
manja ngan mummy n daddy..n kwn2 saya..hehe..
n of kos my cokolet sya padah sya ni memang tersangatlah MANJA... (^_^)

2. Saya sangat BEBAL dlm MATEMATIK

yup...sya bebal dlm matematik...huhuhu...sya xtau knapa..tp sya bebal dlm matematik..huhuh..
mcm mana sya blaja pun matematik...sya tetap x pandai..
hhuuhuh...
why? why? why?
tp..yg pasti my hubby pndai matematik..muahahaha... (^_^)

3. Saya TIDAK suka MENYINDIR

bukan mau PUJI DIRI SENDIRI....nope!!!tapi ini memang dri sya...
sya xsuka si penyindir...cz itu akn buat org sakit hati...
sebab tu sya x pernah latih dri sya untuk menyindir org...cz sya tau org tu akn sakit hati.. (^_^)
kalau org tu buat sya sakit hati, sya lebih suka diam...
n akn luahkn dgn org yg SAYA PERCAYA...itu pun kalau saya betul2 dh xtahan....

4. Saya sorang jak GEREK AJIEST... 

hehehe...towk hasil ilham KAK MIMI...hehehe...tengkiu my sis... (^_^)
memang sya sorg jak gerek Ajiest...
Alhamdulillah...wlaupun sya xpernah terfikir akan bergerek dgn dia...
finally..saya dgn dia jugak...hehehe.. (^_^)
Love you dear....
n i really love him....

ok lah..saya rasa lah kan..ni jak yg sya dpt pk...
hehehe..
ok lah tuh...better than nothing... (^_^)
yuhuuuu!!!!
DONE!


0 comments:

Post a Comment

 

My name is Farah Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting