Thursday, August 11, 2011

(^_^) hanya mampu tersenyum....

Posted by Chocholate Cheese at 5:41 PM
Assalammualaikum....
lama tak tulis dlm blog saya yang terchenta ini...hihihi..

actually saya sedih...waaaaarrrggghhh!!!!sedih sgt3...
why???
ntah lah....

mcm dlm buku kawan saya..."Hati Menangis Bibir Tersenyum"
aisssshhh...kena betol dgn title tuh..hehehe...
(^_^) hanya mampu tersenyum....

yupe!!!
saya hanya mampu tersenyum skang nih...
like this.. (^_^)
hehehe...tiut kan??? (mode : Hati Menangisssss......!!)


saya hanya mampu tersenyum... (^_^)
haiyoooo..ayat tuh lagi d pkai..hehehe..tuh jak yang sesuai...
saya...saya..saya..saya rasa mau nangis.....waaarrggghhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!

saya dapat senyum...tapi kesian dgn hati saya....
hati saya sedang menangis...menangis tersedu-sedu....itu maksudnya..
hati saya memang sedih...hati saya terluka...


lepas nih saya tunggu hari hujan..den saya berjalan2 di tengah hujan..
lepas tuh saya nangis puas2..
jadi orang x perasan....bcz i'm wet...
tp sbnrnya...hati saya menangis...dan mata keluarkan air mata yang sedih tuh...
sekali lagi..bibir saya sedang tersenyum....(^_^)
tapi...hati saya.....

p/s : Farah kan budak eppy....so kena eppy slalu... ambik balik keceriaan yg ada pada budak eppy... 
-------> Farah.... (^_^)

0 comments:

Post a Comment

 

My name is Farah Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting