Wednesday, July 6, 2011

..saya rindu dia...

Posted by Chocholate Cheese at 8:06 PM
Assalammualaikum....

kita jumpa lagi....di mana saya online???di sekolah..hehehe....

bezanya..pada hari ini, saya tidak ditemani oleh my hubby cayang..huhuhu...di mana dia???emm...dia g UiTM Shah Alam...ada Konvensyen Guru-guru Muda....

memang sunyi..huhuh...baru je kejap dia xda...saya dah mula rindukan dia...huhuh....

bila jumpa????emmm...11 Julai nanti baru dia balik...mybe hari isnin or selasa saya akan jumpa dia....ada lah dalam 5 hari lagi saya kena tunggu kepulangan dia tuh..huhuh...

memang saya sangat rindukan dia nih..huhuhu....xtau nak cakap macam mana lagi..huhuhu...

xpa...dah smpai KL nanti dia akan contact saya..so saya kena tunggu dia msg saya nanti...hiiiii...

memang saya rindukan dia walaupun dia selalu buat saya naik hangin..huhuh....tp tu yg buat hubungan kami rapat...dari dulu smpai sekarang....Love You....


hehehe....lop u..lop u...lop u...

0 comments:

Post a Comment

 

My name is Farah Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting