Tuesday, May 10, 2011

BlUr.....

Posted by Chocholate Cheese at 4:36 AM
assalammualaikum......
hehehehe...knapa msti bg salam???
cz...kalo x bg salam, nanti Syaitan dan jin akan ekot skali join dlm blog nih...hihihiih.....
saya xmau diorang ekot skali....
hihihih....

okeh.....sebenarnya...otak saya dah tepu sangat....
xtau mao tulis apa...huhuhuh...
kenapa??kenapa??kenapa??kenapa???kenapa??
huhuhuuh...
saya sendiri sedih ni tau....

xpa2...
sya mau tau apa itu HATI???
yup...HATI....
HATI yang sering dihappykan....HATI yang sering dilukai...
oh sedihnya...
huhuhuh.....so...sya mao tau apa itu HATI.....

saya sendiri xtau apa HATI saya mao...huhuhu...
saya sendiri x faham apa yang HATI saya mao....saya betul2 xtau....
kadang2 kita menjaga HATI orang lain...
yup..sampai HATI kita sendiri pun kita x jaga...saya akui itu...

perkara macam tu buat kita sakit..
hmmmm....

xpa... :)
selagi ada ALLAH di sisi saya....
mummy n daddy....
jojiey n imal...
n kawan2 saya.....
insyaALLAH...saya akan kuat......

HATI.....

0 comments:

Post a Comment

 

My name is Farah Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting